Έναρξη: 16.12.2021
Λήξη:16.12.2021
Ένα θέμα που απασχολεί ιδιαίτερα τους επαγγελματίες του Τουρισμού και όχι μόνο αποτελεί η διαχείριση των κακών κριτικών στο διαδίκτυο.
Ο κ. Στάθης Τζαφλέρης, Διευθυντής του Ξενοδοχείου Anemoessa Boutique Hotel Mykonos, θα αναλύσει στους σπουδαστές του τομέα Τουρισμού του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 Βόλου τον τρόπο με τον οποίο η ξενοδοχειακή μονάδα διαχειρίζεται τις κριτικές -θετικές ή αρνητικές-, αλλά και το loyalty που εφαρμόζει στους πελάτες του ξενοδοχείου, προκειμένου να αποφύγει εξαρχής τις δυσάρεστες κριτικές.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου στις 15:00 το μεσημέρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
-
Διακόσμηση βιτρίνας καταστήματος στην Πάτρα
-
Εκπαιδευτική επίσκεψή των σπουδαστών Digital Content Creation στη RISTART
-
Εκπαιδευτική επίσκεψή των σπουδαστών Digital Content Creation στη LOBSTERS
-
Εκπαιδευτική επίσκεψη Μηχανοτρονικής στην TOYOTA Material Handling
-
Συμμετοχή σπουδαστών στο Thessaloniki Wine Show 2024