Ένα θέμα που απασχολεί ιδιαίτερα τους επαγγελματίες του Τουρισμού και όχι μόνο αποτελεί η διαχείριση των κακών κριτικών στο διαδίκτυο.
Ο κ. Στάθης Τζαφλέρης, Διευθυντής του Ξενοδοχείου Anemoessa Boutique Hotel Mykonos, θα αναλύσει στους σπουδαστές του τομέα Τουρισμού του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 Βόλου τον τρόπο με τον οποίο η ξενοδοχειακή μονάδα διαχειρίζεται τις κριτικές -θετικές ή αρνητικές-, αλλά και το loyalty που εφαρμόζει στους πελάτες του ξενοδοχείου, προκειμένου να αποφύγει εξαρχής τις δυσάρεστες κριτικές.
Το σεμινάριο θα μεταδοθεί διαδικτυακά για προβολή από όλους τους σπουδαστές του Ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
-
22/4 - ο Ήρωας δίνει αίμα στα Ιωάννινα
-
360 Donation: Εθελοντική δράση Δωρεάς Μυελού των Οστών
-
360 Shellfish Masterclass: Oysters, Scallops, Sea urchin, Razor clams, Seashells & more
-
360 Fashion Workshop (Styling - Make-Up - Hairstyling - Photography)
-
360 Seminar: Πυρασφάλεια και πυροπροστασία στο χώρο εργασίας