Κάλεσε μας

Fashion Media & Lifestyle Expert

Fashion Media & Lifestyle Expert

Το μοναδικό στην Ελλάδα μεταπτυχιακό πρόγραμμα Μόδας, με επικεφαλής την Αθηνά Ματίς - δημιουργό των Plan B Trends, σε συνεργασία με τη ΔΕΛΤΑ 360.

Οι θεματικές ενότητες του Προγράμματος περιλαμβάνουν:

Trend Forecasting
H μόδα από στη ρίζα της. Γιατί τίποτε δεν ξεκινάει από την φαντασία μόνο, στη μόδα, αλλά και στη δημιουργία γενικότερα. Είναι επιτακτικότερη από ποτέ η ανάγκη οι δημιουργοί να «συνθέτουν» με βάση τις τάσεις και μια σε βάθος διετίας τουλάχιστον ενημέρωση.
Τι είναι “τάσεις”, όμως; Η συνταγή να εναρμονιστεί ο καταναλωτής με την παραγωγή. Είναι οικονομία, κοινωνιολογία, φυσικοί πόροι και πολλά ακόμη. Βάζουμε τη μόδα στην κοινωνία και την εντάσσουμε σε διαφορετικές ανάγκες.

Μαθήματα:

  • Συγκριτική Ιστορία
  • Key color reports με βάση τα οικονομικά και κοινωνικά δεδομένα
  • Αλληλεπιδράσεις τομέων δημιουργίας
  • Eιδικά videos
  • Workshops
  • Έρευνα και δημιουργία portfolio

Lifestyle & Fashion Journalism
Πιο πολύ παρά ποτέ η μόδα θα χρειαστεί τους «εiδικούς» της. Έναν στόλο δημοσιογράφων που ξέρουν καλά την ιστορία της μόδας, τη σωστή γραφή, την ίδια τη μόδα και τους κανόνες της. Editorials, layouts, φωτογραφία.

Μαθήματα

  • Ιστορία μόδας με κριτική ματιά
  • Δημοσιογραφία μόδας
  • Γραφή
  • Δημιουργοί
  • Κριτική
  • Layouts
  • Media
  • Φωτογραφία
  • Videography
  • Workshops
  • Έρευνα και δημιουργία portfolio

Art Direction
Την καλλιτεχνική  διεύθυνση, παρ’ ότι  κάποιοι  νομίζουν ότι πρέπει να είσαι προικισμένος από τη φύση για να την κάνεις, μπορείς να τη μάθεις. Αρκεί να μάθεις να συνδυάζεις όλους τους τομείς της δημιουργίας.
Είναι η πιο «σκληρή» πρόταση σεμιναρίου και περιέχει όλους τους τομείς.

Μαθήματα:

  • Ιστορία Τέχνης
  • Scenario, fashion
  • Interiors
  • Φωτογραφία
  • Make up
  • Hair
  • Media
  • New Media
  • Workshops
  • Δημιουργία multi media portfolio.

PHOTO & VIDEO
Ένα «δυνατό ξεσκόνισμα» των μεγαλύτερων διεθνών δημιουργών της φωτογραφίας και των video, λεπτομερής ανάλυση της τεχνικής τους και της παραγωγής, workshops experience πάνω στις διεθνείς τάσεις στους τομείς αυτούς.

Το Ετήσιο Πρόγραμμα Εξειδίκευσης Fashion Specialists προσφέρεται κατ’ αποκλειστικότητα από τον εκπαιδευτικό Όμιλο ΔΕΛΤΑ 360º και απευθύνεται σε:

  • Σχεδιαστές μόδας
  • Στυλίστες
  • Designers
  • Φωτογράφους
  • Video artists
  • Διακοσμητές
  • Γραφίστες
  • Αρχιτέκτονες
  • Δημοσιογράφους
  • Εκπαιδευτικούς
  • Make up artists

Αθηνά Ματίς 

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Αρχιτέκτων του Ε.Μ.Π., αποφάσισε αμέσως μετά να κάνει το μεταπτυχιακό της στην Βαρκελώνη με ειδικότητα στην εξέλιξη του ρούχου σε συνδυασμό με την αρχιτεκτονική.
Η ιστορική πλευρά του ρούχου δεν της αρκεί και θέλει να μπει στα μονοπάτια της μόδας.
Τότε δείχνει τη δουλειά της στον Μ. Βελουδάκη και εκείνος της προτείνει να γίνει μαθήτρια για ένα χρόνο και αμέσως μετά να διδάξει στην Σχολή του. Εκεί διδάσκει για 7 χρόνια styling και σχέδιο μόδας στο 1ο και στο 2ο έτος.(…παιδιά της η Σοφία Κοκοσαλάκη, ο Άγγελος Φρέντζος, ο Άγγελος Μπράτης, ο Δημήτρης Μαστρόκαλος των Miro, o Γιάννης Λάσκος και όλη αυτή η φουρνιά σχεδιαστών  μόδας)
Το 1990 και το 1992 αντίστοιχα εκπροσωπεί την Ελλάδα στην Biennale des Jeunes Créateurs d'Europe et de la Méditerranée., στην Μασσαλία και στην Βαλένθια αντίστοιχα.
Το 1990 παίρνει τον  τίτλο της καλύτερης νέας σχεδιάστριας μόδας της Ευρώπης στο Chambery της Σαβοΐας.
Έχει πάρει το δεύτερο βραβείο για σχεδιασμό κοσμήματος στην Έκθεση ΚΟSMIMA στη Θεσσαλονίκη, και το 1ο Βραβείο σχεδιασμού μόδας προς τιμήν του Σέρο Αμπραχαμιάν στην TEXTILIA στη Θεσσαλονίκη.
Δούλεψε σαν αρχιτέκτονας άλλα ταυτόχρονα και για 6 χρόνια δούλεψε με τον Γιάννη Τσεκλένη για τον σχεδιασμό UNIFORMS για τον ΟΣΕ και τον ΗΛΠΑΠ.

Δούλεψε στον χώρο της σκηνογραφίας και της ενδυματολογίας

  • 1992 Σκηνικά –κοστούμια  “Magic Flute” του Mozart στη Βαλένθια
  • 1992  Σκηνικά –κοστούμια  “Traviata” του Verdi στη Βαλένθια
  • 1993 Κοστούμια στο Μusical “Sweet Charity”
  • 1993-95 Στήνει συναυλιακά σκηνικά για Χαρουλα Αλεξίου, Dr. John, Duran Duran από την Ελλάδα μέχρι την Ν.Υορκη.

Στον δρόμο την κέρδισαν οι εκδόσεις.

Δημιούργησε τεράστια project μόδας  και interior design για όλες σχεδόν τις Ελληνικές εκδόσεις.

  • Elle
  • Votre Beaute
  • Marriages
  • Maison et Decoration
  • BHMA
  • LÓfficiel
  • Mme Figaro
  • CASA VOGUE
  • STATUS
  • HOMME
  • Στο διάστημα 2012-2014 ήταν διευθυντής των 5  εκδόσεων του ΑΝΤ1 (ΟΙΚΙΑ & ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ, DIVAS WEDDING, MENU με τον Άκη Πετρετζίκη, ΜyTV και Μy TV ένθετα.
  • Από το 2002-2012 εκτός από Fashion Editor στο περιοδικό HΟΜΜΕ έγινε γνωστή για την δουλειά της ως illustrator.

info: matissetrends.blogspot.com

  • Εδώ και 6 χρόνια είναι αρχισυντάκτης και life style editor του διαδικτυακού περιοδικού ποικίλης ύλης  www.splashmagazine.net
  • Μετά την κρίση των περιοδικών στις 30 Ιουνίου του 2014 ιδρύει τα PlanB Trends, τα «Ζωντανά Περιοδικά» τα οποία και παρουσιάζει.

facebook.com/Plan-B-trends

  • Μια από τις πιο σημαντικές της ιδιότητες είναι η ένταξη της στην Διεθνή Ένωση Τάσεων. Η ιδιότητα αυτή της επιτρέπει να έχει πρόσβαση στις τάσεις σε όλους τους τομείς (μόδα –και ολους τους παράλληλους τομείς- make up, hair-αρχιτεκτονική, design, γεύση, εικαστικά, οικονομία, κοινωνιολογία, interiors, τουρισμό …)
  • Για τον λόγο αυτό είναι σύμβουλος σε διεθνή και ελληνικά brands (KERASTAGE, KENTIA, BURLEIGHS LONDON DRY GIN …, ανάμεσα σε άλλα)

Αλέξης Αδάμ

adam.jpg
Με σπουδές στην οδοντιατρική και με αγάπη στην ελληνική γλώσσα και λογοτεχνία δεν μένει και πολύς δρόμος για να ασχοληθείς με τη δημοσιογραφία και η διαφημιστική γραφή! Αργότερα βέβαια και με τα new mediα, όπως και η διαφορετική μορφή ηγεσίας σε επιχειρήσεις.

Κατά τα άλλα, αγγλικά, ισπανικά –σαν δεύτερη «ξένη» γλώσσα, γυμναστική και σπορ, διάβασμα, «εξωσχολικές» δραστηριότητες σε βαθμό … συγκρατημένο.
Άρχισα να σπουδάζω δημοσιογραφία, στην μια και μοναδική φουρνιά του προγράμματος στην ΕΣΗΕΑ (1993), μετά τις σπουδές μου στην Οδοντιατρική Σχολή. Παράλληλα παρακολουθούσα σεμινάρια θεατρολογίας, στο ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ με δάσκαλο τον Γιάγκο Ανδρεάδη. Μόλις αποφοίτησα από την σχολή της ΕΣΗΕΑ, εργάστηκα για 3 μήνες στην εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ως δόκιμος και το 1994 εντάχθηκα στο δημοσιογραφικό δυναμικό του ΑΘΗΝΑ 9,84. Ξεκίνησα απλός και ελεύθερος ρεπόρτερ, με ειδικότητα στο κοινωνικό ρεπορτάζ και μέχρι το 1999, οπότε και διεκόπη η συνεργασία, είχα φτάσει έως και την αρχισυνταξία της πρωινής ζώνης (Tο ελεύθερο πολιτικό ρεπορτάζ). Παράλληλα με το ραδιόφωνο, εργαζόμουν στην τηλεόραση ΕΡΤ- στην τότε, πρωινή ζώνη, σε μηνιαία περιοδικά MADAME FIGARO, KLIK, GOOD&RELIGION, κι ως ανταποκριτής του RADIO RED (Μεξικό) στην νοτιοανατολική Ευρώπη και του Γ’ προγράμματος του ΡΙΚ στην Ελλάδα.  Αρχές Άνοιξης του 1999 προσλαμβάνομαι σαν αρχισυντάκτης ελεύθερου ρεπορτάζ στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ, ενώ από τις εκδόσεις ΟΞΥ εκδίδεται το πρώτο μου μυθιστόρημα «SPLASH -ερώτων παράνοια». Τον Δεκέμβριο του 2002 αναλαμβάνω την επιμέλεια ύλης και την παρουσίαση βιβλίου στο περιοδικό TIME OUT. Εκείνη την περίοδο ξεκινάω μαθήματα design - με την εκπρόσωπο της Ελλάδας στη Μπιενάλε της Valencia, αρχιτέκτονα και σχεδιάστρια Αθηνά Ματίς, ενώ αρχίζει δειλά-δειλά η ενασχόλησή μου με τα new media και το web. Επιπλέον, από το 2004 και με την spash+art επιμελούμαστε και για 3 σεζόν, τα –διαφημιστικά- περιοδικά του πολυκαταστήματος Notos Galleries. Λίγο αργότερα (2005) δημιουργείται το Splashmagazine.net, σε καθαρά πειραματικό στάδιο, κάτι που γίνεται επαγγελματικό το 2008 μαζί με τα μαθήματα για new media που ολοκληρώθηκαν το 2008. Από τότε ακολουθεί την δική του και ελκυστική πορεία, όντας το πρώτο web «παιδί» της πλατφόρμας της 9design lab, που θα ολοκληρωθεί το 2013. Αυτά, για σχόλιο στο splashmagazine.net!
To 2015 δημιουργήσαμε με την Αθηνά Ματίς τη 9designLab. εταιρία με εξειδίκευση στις τάσεις και τις προωθητικές ενέργειες με βάση τη διεθνή ροή των πραγμάτων. Εδικά στα τρόφιμα και τα natural health προϊόντα. ‘’Παιδί’’ της είναι και το planBtrends –πρότυπη φόρμουλα προώθησης τάσεων, και πρόσφατα το LET’S BE SOCIAL, ειδική «φροντίδα» για τα social media.

Οι θεματικές ενότητες του Προγράμματος περιλαμβάνουν:

Trend Forecasting
H μόδα από στη ρίζα της. Γιατί τίποτε δεν ξεκινάει από την φαντασία μόνο, στη μόδα, αλλά και στη δημιουργία γενικότερα. Είναι επιτακτικότερη από ποτέ η ανάγκη οι δημιουργοί να «συνθέτουν» με βάση τις τάσεις και μια σε βάθος διετίας τουλάχιστον ενημέρωση.
Τι είναι “τάσεις”, όμως; Η συνταγή να εναρμονιστεί ο καταναλωτής με την παραγωγή. Είναι οικονομία, κοινωνιολογία, φυσικοί πόροι και πολλά ακόμη. Βάζουμε τη μόδα στην κοινωνία και την εντάσσουμε σε διαφορετικές ανάγκες.

Μαθήματα:

  • Συγκριτική Ιστορία
  • Key color reports με βάση τα οικονομικά και κοινωνικά δεδομένα
  • Αλληλεπιδράσεις τομέων δημιουργίας
  • Eιδικά videos
  • Workshops
  • Έρευνα και δημιουργία portfolio

Lifestyle & Fashion Journalism
Πιο πολύ παρά ποτέ η μόδα θα χρειαστεί τους «εiδικούς» της. Έναν στόλο δημοσιογράφων που ξέρουν καλά την ιστορία της μόδας, τη σωστή γραφή, την ίδια τη μόδα και τους κανόνες της. Editorials, layouts, φωτογραφία.

Μαθήματα

  • Ιστορία μόδας με κριτική ματιά
  • Δημοσιογραφία μόδας
  • Γραφή
  • Δημιουργοί
  • Κριτική
  • Layouts
  • Media
  • Φωτογραφία
  • Videography
  • Workshops
  • Έρευνα και δημιουργία portfolio

Art Direction
Την καλλιτεχνική  διεύθυνση, παρ’ ότι  κάποιοι  νομίζουν ότι πρέπει να είσαι προικισμένος από τη φύση για να την κάνεις, μπορείς να τη μάθεις. Αρκεί να μάθεις να συνδυάζεις όλους τους τομείς της δημιουργίας.
Είναι η πιο «σκληρή» πρόταση σεμιναρίου και περιέχει όλους τους τομείς.

Μαθήματα:

  • Ιστορία Τέχνης
  • Scenario, fashion
  • Interiors
  • Φωτογραφία
  • Make up
  • Hair
  • Media
  • New Media
  • Workshops
  • Δημιουργία multi media portfolio.

PHOTO & VIDEO
Ένα «δυνατό ξεσκόνισμα» των μεγαλύτερων διεθνών δημιουργών της φωτογραφίας και των video, λεπτομερής ανάλυση της τεχνικής τους και της παραγωγής, workshops experience πάνω στις διεθνείς τάσεις στους τομείς αυτούς.

Το Ετήσιο Πρόγραμμα Εξειδίκευσης Fashion Specialists προσφέρεται κατ’ αποκλειστικότητα από τον εκπαιδευτικό Όμιλο ΔΕΛΤΑ 360º και απευθύνεται σε:

  • Σχεδιαστές μόδας
  • Στυλίστες
  • Designers
  • Φωτογράφους
  • Video artists
  • Διακοσμητές
  • Γραφίστες
  • Αρχιτέκτονες
  • Δημοσιογράφους
  • Εκπαιδευτικούς
  • Make up artists

Αθηνά Ματίς 

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Αρχιτέκτων του Ε.Μ.Π., αποφάσισε αμέσως μετά να κάνει το μεταπτυχιακό της στην Βαρκελώνη με ειδικότητα στην εξέλιξη του ρούχου σε συνδυασμό με την αρχιτεκτονική.
Η ιστορική πλευρά του ρούχου δεν της αρκεί και θέλει να μπει στα μονοπάτια της μόδας.
Τότε δείχνει τη δουλειά της στον Μ. Βελουδάκη και εκείνος της προτείνει να γίνει μαθήτρια για ένα χρόνο και αμέσως μετά να διδάξει στην Σχολή του. Εκεί διδάσκει για 7 χρόνια styling και σχέδιο μόδας στο 1ο και στο 2ο έτος.(…παιδιά της η Σοφία Κοκοσαλάκη, ο Άγγελος Φρέντζος, ο Άγγελος Μπράτης, ο Δημήτρης Μαστρόκαλος των Miro, o Γιάννης Λάσκος και όλη αυτή η φουρνιά σχεδιαστών  μόδας)
Το 1990 και το 1992 αντίστοιχα εκπροσωπεί την Ελλάδα στην Biennale des Jeunes Créateurs d'Europe et de la Méditerranée., στην Μασσαλία και στην Βαλένθια αντίστοιχα.
Το 1990 παίρνει τον  τίτλο της καλύτερης νέας σχεδιάστριας μόδας της Ευρώπης στο Chambery της Σαβοΐας.
Έχει πάρει το δεύτερο βραβείο για σχεδιασμό κοσμήματος στην Έκθεση ΚΟSMIMA στη Θεσσαλονίκη, και το 1ο Βραβείο σχεδιασμού μόδας προς τιμήν του Σέρο Αμπραχαμιάν στην TEXTILIA στη Θεσσαλονίκη.
Δούλεψε σαν αρχιτέκτονας άλλα ταυτόχρονα και για 6 χρόνια δούλεψε με τον Γιάννη Τσεκλένη για τον σχεδιασμό UNIFORMS για τον ΟΣΕ και τον ΗΛΠΑΠ.

Δούλεψε στον χώρο της σκηνογραφίας και της ενδυματολογίας

  • 1992 Σκηνικά –κοστούμια  “Magic Flute” του Mozart στη Βαλένθια
  • 1992  Σκηνικά –κοστούμια  “Traviata” του Verdi στη Βαλένθια
  • 1993 Κοστούμια στο Μusical “Sweet Charity”
  • 1993-95 Στήνει συναυλιακά σκηνικά για Χαρουλα Αλεξίου, Dr. John, Duran Duran από την Ελλάδα μέχρι την Ν.Υορκη.

Στον δρόμο την κέρδισαν οι εκδόσεις.

Δημιούργησε τεράστια project μόδας  και interior design για όλες σχεδόν τις Ελληνικές εκδόσεις.

  • Elle
  • Votre Beaute
  • Marriages
  • Maison et Decoration
  • BHMA
  • LÓfficiel
  • Mme Figaro
  • CASA VOGUE
  • STATUS
  • HOMME
  • Στο διάστημα 2012-2014 ήταν διευθυντής των 5  εκδόσεων του ΑΝΤ1 (ΟΙΚΙΑ & ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ, DIVAS WEDDING, MENU με τον Άκη Πετρετζίκη, ΜyTV και Μy TV ένθετα.
  • Από το 2002-2012 εκτός από Fashion Editor στο περιοδικό HΟΜΜΕ έγινε γνωστή για την δουλειά της ως illustrator.

info: matissetrends.blogspot.com

  • Εδώ και 6 χρόνια είναι αρχισυντάκτης και life style editor του διαδικτυακού περιοδικού ποικίλης ύλης  www.splashmagazine.net
  • Μετά την κρίση των περιοδικών στις 30 Ιουνίου του 2014 ιδρύει τα PlanB Trends, τα «Ζωντανά Περιοδικά» τα οποία και παρουσιάζει.

facebook.com/Plan-B-trends

  • Μια από τις πιο σημαντικές της ιδιότητες είναι η ένταξη της στην Διεθνή Ένωση Τάσεων. Η ιδιότητα αυτή της επιτρέπει να έχει πρόσβαση στις τάσεις σε όλους τους τομείς (μόδα –και ολους τους παράλληλους τομείς- make up, hair-αρχιτεκτονική, design, γεύση, εικαστικά, οικονομία, κοινωνιολογία, interiors, τουρισμό …)
  • Για τον λόγο αυτό είναι σύμβουλος σε διεθνή και ελληνικά brands (KERASTAGE, KENTIA, BURLEIGHS LONDON DRY GIN …, ανάμεσα σε άλλα)

Αλέξης Αδάμ

adam.jpg
Με σπουδές στην οδοντιατρική και με αγάπη στην ελληνική γλώσσα και λογοτεχνία δεν μένει και πολύς δρόμος για να ασχοληθείς με τη δημοσιογραφία και η διαφημιστική γραφή! Αργότερα βέβαια και με τα new mediα, όπως και η διαφορετική μορφή ηγεσίας σε επιχειρήσεις.

Κατά τα άλλα, αγγλικά, ισπανικά –σαν δεύτερη «ξένη» γλώσσα, γυμναστική και σπορ, διάβασμα, «εξωσχολικές» δραστηριότητες σε βαθμό … συγκρατημένο.
Άρχισα να σπουδάζω δημοσιογραφία, στην μια και μοναδική φουρνιά του προγράμματος στην ΕΣΗΕΑ (1993), μετά τις σπουδές μου στην Οδοντιατρική Σχολή. Παράλληλα παρακολουθούσα σεμινάρια θεατρολογίας, στο ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ με δάσκαλο τον Γιάγκο Ανδρεάδη. Μόλις αποφοίτησα από την σχολή της ΕΣΗΕΑ, εργάστηκα για 3 μήνες στην εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ως δόκιμος και το 1994 εντάχθηκα στο δημοσιογραφικό δυναμικό του ΑΘΗΝΑ 9,84. Ξεκίνησα απλός και ελεύθερος ρεπόρτερ, με ειδικότητα στο κοινωνικό ρεπορτάζ και μέχρι το 1999, οπότε και διεκόπη η συνεργασία, είχα φτάσει έως και την αρχισυνταξία της πρωινής ζώνης (Tο ελεύθερο πολιτικό ρεπορτάζ). Παράλληλα με το ραδιόφωνο, εργαζόμουν στην τηλεόραση ΕΡΤ- στην τότε, πρωινή ζώνη, σε μηνιαία περιοδικά MADAME FIGARO, KLIK, GOOD&RELIGION, κι ως ανταποκριτής του RADIO RED (Μεξικό) στην νοτιοανατολική Ευρώπη και του Γ’ προγράμματος του ΡΙΚ στην Ελλάδα.  Αρχές Άνοιξης του 1999 προσλαμβάνομαι σαν αρχισυντάκτης ελεύθερου ρεπορτάζ στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ, ενώ από τις εκδόσεις ΟΞΥ εκδίδεται το πρώτο μου μυθιστόρημα «SPLASH -ερώτων παράνοια». Τον Δεκέμβριο του 2002 αναλαμβάνω την επιμέλεια ύλης και την παρουσίαση βιβλίου στο περιοδικό TIME OUT. Εκείνη την περίοδο ξεκινάω μαθήματα design - με την εκπρόσωπο της Ελλάδας στη Μπιενάλε της Valencia, αρχιτέκτονα και σχεδιάστρια Αθηνά Ματίς, ενώ αρχίζει δειλά-δειλά η ενασχόλησή μου με τα new media και το web. Επιπλέον, από το 2004 και με την spash+art επιμελούμαστε και για 3 σεζόν, τα –διαφημιστικά- περιοδικά του πολυκαταστήματος Notos Galleries. Λίγο αργότερα (2005) δημιουργείται το Splashmagazine.net, σε καθαρά πειραματικό στάδιο, κάτι που γίνεται επαγγελματικό το 2008 μαζί με τα μαθήματα για new media που ολοκληρώθηκαν το 2008. Από τότε ακολουθεί την δική του και ελκυστική πορεία, όντας το πρώτο web «παιδί» της πλατφόρμας της 9design lab, που θα ολοκληρωθεί το 2013. Αυτά, για σχόλιο στο splashmagazine.net!
To 2015 δημιουργήσαμε με την Αθηνά Ματίς τη 9designLab. εταιρία με εξειδίκευση στις τάσεις και τις προωθητικές ενέργειες με βάση τη διεθνή ροή των πραγμάτων. Εδικά στα τρόφιμα και τα natural health προϊόντα. ‘’Παιδί’’ της είναι και το planBtrends –πρότυπη φόρμουλα προώθησης τάσεων, και πρόσφατα το LET’S BE SOCIAL, ειδική «φροντίδα» για τα social media.