Κάλεσε μας

Digital Marketing for Hospitality

Digital Marketing for Hospitality

Το Σεμινάριο Digital Marketing for Hospitality έχει ως στόχο να παρουσιάσει και να αναλύσει τα βασικά συστατικά που συνθέτουν μια ολοκληρωμένη και επιτυχημένη digital marketing στρατηγική ξενοδοχείων.

Οι καταρτιζόμενοι θα γνωρίσουν τις πιο σύγχρονες μεθοδολογίες, πλατφόρμες και τακτικές που θα οδηγήσουν σε μια ξεχωριστή online παρουσία της επιχείρησης και την επίτευξη των στόχων προώθησης και αύξησης των απευθείας κρατήσεων.

Το σεμινάριο διαρκεί 45 ώρες και θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως. Οι εισηγήσεις θα γίνονται μία φορά την εβδομάδα, κάθε Τετάρτη, 17:00-21:05. 

Έναρξη σεμιναρίου: Τετάρτη 23/02/2022 - Λήξη: 20/4/22



Διδακτικές Ενότητες

  • Εισαγωγή στο digital marketing ξενοδοχείων

    Σκοπός: Η γνωριμία με τα συστατικά που συνθέτουν μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική.

  • Website ξενοδοχείων

    Σκοπός: Παρουσίαση των στοιχείων για ένα επιτυχημένο website. Θα αναλυθούν τα στοιχεία που βοηθούν στο UX του website και την επίτευξη απευθείας κρατήσεων μέσω αυτού.

  • Social Media Marketing ξενοδοχείων

    Σκοπός: Γνωριμία με τις διαθέσιμες πλατφόρμες social media.

    - Δημιουργία Social Media Strategy

  • Email Marketing

    Σκοπός: Παρουσίαση των email στρατηγικών.

    - Τρόπος απόκτησης email

    - Segmentation της βάσης email

    - Πλατφόρμες email/newsletter

  • Content Marketing

    Σκοπός: Παρουσίαση της χρησιμότητας των blog articles στο digital marketing των ξενοδοχείων.

  • SEO ξενοδοχειακών websites

    Σκοπός: Παρουσίαση των on page και off page SEO τεχνικών για την βελτιστοποίηση της σειράς κατάταξης τις μηχανές αναζήτησης.

  • Photo & Video Περιεχόμενο για ξενοδοχεία

    Σκοπός: Παρουσίαση των κύριων στοιχείων για μια επιτυχημένη παρουσίαση του ξενοδοχείου μέσω φωτογραφίας και video περιεχομένου.

  • Reputation Management

    Σκοπός: Παρουσίαση των εργαλείων για την διατήρηση μιας σωστής εικόνας του ξενοδοχείου, καθώς και τον τρόπο απάντησης σε διάφορες κριτικές.

  • Online PR

    Σκοπός: Παρουσίαση τακτικών για την επιτυχημένη προβολή του ξενοδοχείου μέσω travel bloggers και influencers. Κριτήρια επιλογής των σωστών συνεργατών.

  • Analytics

    Σκοπός: Εκμάθηση του Google Analytics και ανάλυση των στατιστικών δεδομένων.

  • Google Ads για ξενοδοχεία

    Σκοπός: Εκμάθηση των βασικών αρχών λειτουργείας των Google Ads Search.

  • Display & Video για ξενοδοχεία

    Σκοπός: Εκμάθηση των βασικών αρχών λειτουργείας των Google Video & Display Ads.

  • Online Κανάλια Πωλήσεων

    Σκοπός: Παρουσίαση των διάφορων πλατφορμών που αποτελούν το σύνολο των online καναλιών. Αναφορά στις ΟΤΑ και Metasearch πλατφόρμες.

  • GDPR
    Σκοπός: Ενημέρωση σχετικά με τις βασικές αρχές του GDPR και πως συμμορφώνονται οι digital marketing ενέργειες των ξενοδοχείων.

  • Personal Project Presentation
    Σκοπός: Παρουσίαση ατομικών εργασιών των συμμετεχόντων με σκοπό την τελική αξιολόγηση του σεμιναρίου.

Το ταχύρυθμο πρόγραμμα του ΚΔΒΜ2 ΔΕΛΤΑ “Digital Marketing for Hospitality” έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για τους επαγγελματίες του Τουριστικού Κλάδου. Αφορά ιδιοκτήτες άλλα και στελέχη Ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που επιθυμούν να γνωρίσουν και εφαρμόσουν Digital Marketing ενέργειες εξειδικευμένες για το Ξενοδοχειακό Κλάδο. Επίσης, απευθύνεται σε Φοιτητές ή Αποφοίτους Ξενοδοχειακών ή Τουριστικών σπουδών, όπως επίσης και σε Φοιτητές, Αποφοίτους ή Επαγγελματίες του Marketing, οι οποίοι επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους γύρω από το αντικείμενο.

Εισηγητής

asfis.jpg

Ο εισηγητής του σεμιναρίου "Digital Marketing for Hospitality" είναι ο Κύρος Ασφής, ο οποίος δραστηριοποιείται στην Ελληνική αγορά ψηφιακών υπηρεσιών από το 1996.  

Στην 20ετή και πλέον επαγγελματική του σταδιοδρομία συνεργάστηκε με διάφορες εταιρίες όπως Antenna Group of Companies, Hellas On Line και άλλες. Είναι ιδιοκτήτης της Nea Mesa Tourism Marketing & Sales η οποία εξειδικεύεται στην παροχή ολοκληρωμένων digital marketing υπηρεσιών αποκλειστικά σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις καθώς και ιδρυτής του Παρατηρητηρίου Τουρισμού. 

Η εταιρεία του βραβεύτηκε για 3 συναπτά έτη στα Tourism Awards στην κατηγορία Customer acquisition / Customer retention & motivation strategy για την αύξηση των απευθείας κρατήσεων για λογαριασμό πελάτη τους.

Διδακτικές Ενότητες

  • Εισαγωγή στο digital marketing ξενοδοχείων

    Σκοπός: Η γνωριμία με τα συστατικά που συνθέτουν μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική.

  • Website ξενοδοχείων

    Σκοπός: Παρουσίαση των στοιχείων για ένα επιτυχημένο website. Θα αναλυθούν τα στοιχεία που βοηθούν στο UX του website και την επίτευξη απευθείας κρατήσεων μέσω αυτού.

  • Social Media Marketing ξενοδοχείων

    Σκοπός: Γνωριμία με τις διαθέσιμες πλατφόρμες social media.

    - Δημιουργία Social Media Strategy

  • Email Marketing

    Σκοπός: Παρουσίαση των email στρατηγικών.

    - Τρόπος απόκτησης email

    - Segmentation της βάσης email

    - Πλατφόρμες email/newsletter

  • Content Marketing

    Σκοπός: Παρουσίαση της χρησιμότητας των blog articles στο digital marketing των ξενοδοχείων.

  • SEO ξενοδοχειακών websites

    Σκοπός: Παρουσίαση των on page και off page SEO τεχνικών για την βελτιστοποίηση της σειράς κατάταξης τις μηχανές αναζήτησης.

  • Photo & Video Περιεχόμενο για ξενοδοχεία

    Σκοπός: Παρουσίαση των κύριων στοιχείων για μια επιτυχημένη παρουσίαση του ξενοδοχείου μέσω φωτογραφίας και video περιεχομένου.

  • Reputation Management

    Σκοπός: Παρουσίαση των εργαλείων για την διατήρηση μιας σωστής εικόνας του ξενοδοχείου, καθώς και τον τρόπο απάντησης σε διάφορες κριτικές.

  • Online PR

    Σκοπός: Παρουσίαση τακτικών για την επιτυχημένη προβολή του ξενοδοχείου μέσω travel bloggers και influencers. Κριτήρια επιλογής των σωστών συνεργατών.

  • Analytics

    Σκοπός: Εκμάθηση του Google Analytics και ανάλυση των στατιστικών δεδομένων.

  • Google Ads για ξενοδοχεία

    Σκοπός: Εκμάθηση των βασικών αρχών λειτουργείας των Google Ads Search.

  • Display & Video για ξενοδοχεία

    Σκοπός: Εκμάθηση των βασικών αρχών λειτουργείας των Google Video & Display Ads.

  • Online Κανάλια Πωλήσεων

    Σκοπός: Παρουσίαση των διάφορων πλατφορμών που αποτελούν το σύνολο των online καναλιών. Αναφορά στις ΟΤΑ και Metasearch πλατφόρμες.

  • GDPR
    Σκοπός: Ενημέρωση σχετικά με τις βασικές αρχές του GDPR και πως συμμορφώνονται οι digital marketing ενέργειες των ξενοδοχείων.

  • Personal Project Presentation
    Σκοπός: Παρουσίαση ατομικών εργασιών των συμμετεχόντων με σκοπό την τελική αξιολόγηση του σεμιναρίου.

Το ταχύρυθμο πρόγραμμα του ΚΔΒΜ2 ΔΕΛΤΑ “Digital Marketing for Hospitality” έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για τους επαγγελματίες του Τουριστικού Κλάδου. Αφορά ιδιοκτήτες άλλα και στελέχη Ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που επιθυμούν να γνωρίσουν και εφαρμόσουν Digital Marketing ενέργειες εξειδικευμένες για το Ξενοδοχειακό Κλάδο. Επίσης, απευθύνεται σε Φοιτητές ή Αποφοίτους Ξενοδοχειακών ή Τουριστικών σπουδών, όπως επίσης και σε Φοιτητές, Αποφοίτους ή Επαγγελματίες του Marketing, οι οποίοι επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους γύρω από το αντικείμενο.

Εισηγητής

asfis.jpg

Ο εισηγητής του σεμιναρίου "Digital Marketing for Hospitality" είναι ο Κύρος Ασφής, ο οποίος δραστηριοποιείται στην Ελληνική αγορά ψηφιακών υπηρεσιών από το 1996.  

Στην 20ετή και πλέον επαγγελματική του σταδιοδρομία συνεργάστηκε με διάφορες εταιρίες όπως Antenna Group of Companies, Hellas On Line και άλλες. Είναι ιδιοκτήτης της Nea Mesa Tourism Marketing & Sales η οποία εξειδικεύεται στην παροχή ολοκληρωμένων digital marketing υπηρεσιών αποκλειστικά σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις καθώς και ιδρυτής του Παρατηρητηρίου Τουρισμού. 

Η εταιρεία του βραβεύτηκε για 3 συναπτά έτη στα Tourism Awards στην κατηγορία Customer acquisition / Customer retention & motivation strategy για την αύξηση των απευθείας κρατήσεων για λογαριασμό πελάτη τους.