Ημερίδα | Προσαρμογή στον Παιδικό Σταθμό & στο Σχολείο

Ημερίδα | Προσαρμογή στον Παιδικό Σταθμό & στο Σχολείο

Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 Θεσσαλονίκης διοργανώνει ημερίδα με θέμα την Προσαρμογή των παιδιών στον Παιδικό Σταθμό και στο Σχολείο, την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου, στις 18.30, στο κεντρικό κτίριο (Ερμού 45).

Την κεντρική εισήγηση της ημερίδας θα έχει η Ομότιμη Καθηγήτρια Ψυχολογίας στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΑΠΘ και Υπεύθυνη των Παιδαγωγικών Προγραμμάτων στη "Μοντεσσοριανή Σχολή Ζαφρανά", κυρία Μαρία Ζαφρανά με θέμα «Προσαρμογή στην Προσχολική Αγωγή, Ψυχική Υγεία & Νοητική Ανάπτυξη».

Στην εισήγησή της η κυρία Ζαφρανά θα αναφερθεί στη σχέση ψυχικής υγείας, προσαρμογής και νοητικής ανάπτυξης στην προσχολική ηλικία. Επιπλέον, θα μιλήσει για την κατανόηση των μηχανισμών που ενέχονται τόσο στις νοητικές, όσο και στις συγκινησιακές διεργασίες.

Σύμφωνα με τα πρόσφατα ευρήματα των Νευροεπιστημών, και αντίθετα με ό,τι πιστεύεται, τα μικρά παιδιά έχουν εκπληκτικές δυνατότητες για μάθηση και ανάπτυξη. Η ηλικία 0-6 (τα παράθυρα ευκαιρίας) είναι η «χρυσή εποχή» του ανθρώπου και η προσχολική εκπαίδευση είναι η πιο σημαντική βαθμίδα εκπαίδευσης.

Θα ακολουθήσουν εισηγήσεις των εκπαιδευτριών του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 Θεσσαλονίκης στην ειδικότητα των Παιδαγωγικών, κυριών Κωστίδου – Τριανταφυλλίδου και Σαμαρά.

Πιο συγκεκριμένα η Εκπαιδεύτρια Προσχολικής Αγωγής Αναστασία Κωστίδου – Τριανταφυλλίδου θα αναφερθεί στο θέμα «Η επίδραση του οικογενειακού περιβάλλοντος και ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην ομαλή μετάβαση του παιδιού στο σύγχρονο νηπιαγωγείο»

Η Ψυχολόγος Α.Π.Θ -Ψυχοθεραπεύτρια στο Ψυχοθεραπευτικό κέντρο «Ενδελέχεια» με Ειδίκευση στη Γνωστική Συμπεριφορική Θεραπεία και Συμβουλευτική Κρίστι Σαμαρά θα παρουσιάσει διάλεξη με θέμα

«Το άγχος του αποχωρισμού και η προσαρμογή του παιδιού στον παιδικό σταθμό».

Η ημερίδα απευθύνεται σε σπουδαστές του Τομέα Παιδαγωγικών, σε νέους γονείς, αλλά και σε όποιον άλλο επιθυμεί να μάθει πολύ χρήσιμες και σημαντικές πληροφορίες.

Να σημειωθεί πώς θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.