Ο Τομέας Οικονομίας & Διοίκησης της Ανώτερης Σχολής ΔΕΛΤΑ 360 Θεσσαλονίκης διοργάνωσε μια ξεχωριστή εκδήλωση αφιερωμένη στο σύγχρονο και συναρπαστικό πεδίο του neuromarketing. Στο επίκεντρο της εκδήλωσης βρέθηκε η παρουσίαση του βιβλίου “Neuromarketing 111” από τον συγγραφέα, σύμβουλο επιχειρήσεων, και εκπαιδευτή της ΔΕΛΤΑ 360, Θοδωρή Αϊβάζη.
Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου, αλλά και την προσωπική του παρουσίαση, ο συγγραφέας θα αναλύσει πώς λειτουργεί ο εγκέφαλος του καταναλωτή, αποκαλύπτοντας τους μηχανισμούς πίσω από τις αγοραστικές του αποφάσεις και τον τρόπο με τον οποίο η διαφήμιση μπορεί να επηρεάσει τη συμπεριφορά του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
-
Επίσκεψη Συντηρητών Έργων Τέχνης στον Ιερό ναό της Αγίας Σοφίας
-
Θεατρική παράσταση από τον τομέα Performing Arts της ΔΕΛΤΑ 360 Αθήνας
-
Έκθεση έργων Φωτογραφίας & Συντήρησης Έργων Τέχνης "Χρωματιστές Φωνές"
-
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο βεστιάριο του Εθνικού Θεάτρου
-
Εκπαιδευτική επίσκεψη σε βιομηχανία ρούχων