Σεμινάριο / Customer Service Excellence στα Ξενοδοχεία

Σεμινάριο / Customer Service Excellence στα Ξενοδοχεία

Σεμινάριο με θέμα "Customer Service Excellence στα Ξενοδοχεία" θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2019, από τις 15.00 έως τις 17.00, στο αμφιθέατρο του Γ κτιρίου (Ερμού 21 και Βενιζέλου).

Το σεμινάριο θα παρακολουθήσουν σπουδαστές του τομέα Τουρισμού του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 Θεσσαλονίκης και την εισήγηση θα κάνει η διευθύντρια της Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας Μαρία Καραφουλίδου.

skg-service-01.jpg