Βάζουμε λίγη άσκηση στη ζωή μας;

Επιμέλεια: Μαρία Ζγούρη, σπουδάστρια Αθλητικής Δημοσιογραφίας ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360

Βάζουμε λίγη άσκηση στη ζωή μας;

Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που κάνουν τη γυμναστική τους μόλις σηκωθούν από το κρεβάτι την ώρα που κάποιοι άλλοι που μετά βίας πηγαίνουν στο γυμναστήριο!

Υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν γυμναστεί ποτέ στη ζωή τους, ενώ κάποιοι άλλοι που επιλέγουν τη γυμναστική για να χάσουν βάρος και όχι για την άσκηση του σώματος!

Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει το 54% των ανθρώπων δεν γυμνάζεται πια, με αποτέλεσμα οι δικαιολογίες να πέφτουν η μια πάνω από την άλλη όπως: «Δεν έχω χρόνο» ή «Δεν μπορώ να ανταπεξέλθω»…

Πόσο ανέφικτο είναι να αφιερώσουμε χρόνο για λίγη γυμναστική εντός σπιτιού, ή να κάνουμε δύο, τρεις απλές ασκήσεις με γρήγορα αποτελέσματα; Σίγουρα όλοι μας, έστω μια φορά στη ζωή μας έχουμε αναφέρει πως θα ξεκινήσουμε γυμναστική και μετά από ένα δίμηνο τα έχουμε παρατήσει.

Για πολλούς η άσκηση απαιτεί πολλή προσπάθεια, αλλά τα οφέλη είναι τεράστια για την υγεία, ενώ ο κίνδυνος τραυματισμού είναι σχετικά μικρός.

Πάντα έχουμε την δυνατότητα να αφιερώσουμε λίγο χρόνο από την καθημερινότητα μας, έστω μιάμιση ώρα για να γυμναστούμε. Με την εξάσκηση, την επιμονή και υπομονή η γυμναστική θα γίνει αναγκαίο κομμάτι της ζωή μας.

Τα οφέλη τόσο για την σωματική, όσο και για την ψυχική μας υγεία είναι πολλαπλά:

  • Φυσική κατάσταση
  • Καλός μεταβολισμός
  • Καλό ανοσοποιητικό
  • Αίσθημα χαράς
  • Αίσθημα ικανοποίησης

Το ιδανικό είναι να γυμναζόμαστε τέσσερις φορές την εβδομάδα. Oι ασκήσεις που μπορούμε να κάνουμε είναι:

  • 20 δευτερόλεπτα επιτόπιο τζόκινγκ
  • 10 κοιλιακοί (σε στρώμα γυμναστικής ή σε οποιοδήποτε παρόμοια μαλακή επιφάνεια)
  • 10 καθίσματα (με αθλητικό εξοπλισμό ή με το σωματικό βάρος)
  • 10 ραχιαίους (σε στρώμα γυμναστικής ή σε οποιαδήποτε μαλακή επιφάνεια)
  • 10 άρσεις λεκάνης (με σωματικό βάρος ή με κάποιο αντικείμενο που προσθέτει αντίσταση)
  • 10 Push up’s

Μια συμβουλή που δίνουν συχνά οι ειδικοί είναι η εφαρμογή των ασκήσεων είναι να γίνεται με κυκλικό τρόπο για ενίσχυση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος. Πρέπει, δηλαδή η σειρά των ασκήσεων να εκτελούνται χωρίς διάλειμμα και οι επαναλήψεις να γίνονται δύο με τρεις φορές. Η ξεκούραση των κύκλων πρέπει να είναι ένα με δύο λεπτά.

Η Διοίκηση του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 πιστεύει ακράδαντα στη δύναμη της άθλησης και στη θετική επιρροή που ασκεί στην εκπαίδευση των νέων.

109134507-625917364696532-9080192569828118965-n-5g9Dx.jpg