Ένα πολύ επίκαιρο on line σεμινάριο από τον Δημήτρη Κοπαράνη executive chef mμε πολύ σημαντικές συνεργασίες και δημιουργό του Estrella world street food αποκλειστικά για τους σπουδαστές #iekdelta360
Food memes, virals, Facebook και Instagram.. Ποια είναι η θέση του σύγχρονου εστιατορίου σε έναν κόσμο που τα social media κυριαρχούν; Πώς μπορεί να αναδειχθεί νικητής σε ένα πεδίο με χορηγούμενες διαφημίσεις, food memes, γαστρονομικά βραβεία και influencers με αγορασμένους followers;
Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας θα εξετάσουμε τη σχέση των μιμιδίων με τη Βιολογία, τη Θεωρία της Εξέλιξης και την Επικοινωνία, καθώς και τον τρόπο που αυτά αναπτύσσονται και εν τέλει κυριαρχούν έναντι των άλλων μιμιδίων.
Ακόμη, θα συγκρίνουμε και θα κατανοήσουμε μέσω συγκεκριμένων παραδειγμάτων, τον τρόπο με τον οποίο τα social media ευνοούν την ανάπτυξη τους, μέχρι να σβήσουν απότομα, όπως εμφανίστηκαν.
Στη συνέχεια, θα σκιαγραφήσουμε τον τρόπο με τον οποίο τα social media, τα food memes και τα viral μετέβαλαν τη βιομηχανία των εστιατορίων.
Αυτό επιτυγχάνεται με την βοήθεια δύο ερευνών που πραγματοποιήθηκαν σε καταναλωτές και επαγγελματίες αντίστοιχα και κατέδειξαν τον τρόπο με τον οποίο τα social media διαμόρφωσαν την εστίαση στη χώρα μας, τις προσδοκίες των ιδιοκτητών, τις απαιτήσεις των καταναλωτών, την αδυναμία των influencers και του influencers marketing.
Ο σκοπός μας, άλλωστε, δεν είναι να υποδείξουμε τον καλό ή τον κακό της υπόθεσης, αλλά να εντοπίσουμε την αλήθεια.
Και αν η ερώτηση είναι «Χρειάζεται ο κόσμος το επόμενο food viral;» η απάντηση είναι: «Όχι. Και γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο πρέπει να γίνει».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
-
360 Seminar: Bartender Rum Blend
-
360 Seminar: Ατοπική Δερματίτιδα, Θεραπεία και Φυσιολογία του Δέρματος
-
Διεθνείς διακρίσεις για τη "Σιωπηλή Συνθετική Συμφωνία" του εκπαιδευτή Καλαμάτας, Στάθη Γιαννακόπουλου
-
Διακόσμηση βιτρίνας καταστήματος στην Πάτρα
-
Εκπαιδευτική επίσκεψή των σπουδαστών Digital Content Creation στη RISTART