white_logo close
white_logo close
360o

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

big_circle
15/3 Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή: «Οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν τα δικαιώματά τους»

Share it

15/3 Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή: «Οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν τα δικαιώματά τους»

Κατηγορία:Blog

Επιμέλεια: Χριστίνα Κιουρτζίδου, σπουδάστρια Δημοσιογραφίας ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360

Παγκόσμια Ημέρα του Καταναλωτή σήμερα και ο Πρόεδρος του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) Νικόλαος Τσεμπερλίδης μιλά στο #blog του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 για τη «στροφή» του καταναλωτικού κοινού στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τις καταγγελίες που γίνονται για συστηματικές παραβιάσεις των δικαιωμάτων του καταναλωτή.


Ο αγώνας σας για την προστασία των καταναλωτών έχει γίνει δυσκολότερος μετά την εμφάνιση του ιού;

Σίγουρα τα πράγματα έχουν δυσκολέψει, κατά πολύ θα έλεγα μάλιστα. Αυτήν την στιγμή ο κόσμος κινείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο το οποίο οδηγεί πολλές φορές σε ανεπιθύμητα αποτελέσματα. Τα αποτελέσματα αυτά είναι τα απανωτά πρόστιμα και οι αυξημένες καταγγελίες διότι ο καταναλωτής έχει δικαιώματα, τα οποία δεν γνωρίζει… Και με αυτόν τον τρόπο εξαπατάται.

Ο ρόλος μας, λοιπόν, είναι να προστατέψουμε τον καταναλωτή από αυτούς τους κινδύνους και να τον εκπαιδεύσουμε πάνω στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τους κινδύνους που εμπεριέχει.

Σε τι αφορούν τα παράπονα και οι καταγγελίες των καταναλωτών και πως ο σύλλογος επιλύει αυτά τα προβλήματα;

Οι καταγγελίες είναι πάρα πολλές, καθώς και τα παράπονα, αφορούν όπως είπατε υλικά αγαθά και μη.

Θα έλεγα πως τα υλικά αγαθά έχουν τον μεγαλύτερο αριθμό σε καταγγελίες και παράπονα, διότι ο κόσμος καταναλώνει περισσότερα υλικά αγαθά στην καθημερινότητά του. Αυτό που έχω εγώ να πω είναι ότι ο κόσμος αντιλαμβάνεται πως πρόκειται για παρανομίες και πολλές φορές για έλλειμμα νομοθεσίας.

Πως το ΚΕΠΚΑ αντιμετωπίζει τις ακατάλληλες τάσεις που δημιουργούνται κατά καιρούς και ωθούν ανυποψίαστους καταναλωτές να εθίζονται σε αυτές;

Ο σύλλογός μας ρόλο έχει να προστατεύει τον καταναλωτή με κάθε τρόπο. Έχουμε φτάσει και σε σημείο να κινηθούμε δικαστικά… Ο σύλλογός μας αποτελείται από πολλούς εθελοντές, που βοηθούν τον καταναλωτή και στον ψυχολογικό τομέα, αν θεωρηθεί αναγκαίο.. Κάποτε το 63’ Ο Τζον Κένεντι άρχισε έναν αγώνα για την προστασία του καταναλωτή, επειδή ακριβώς υπήρχαν πράγματα που δεν γνώριζε, είχε δικαιώματα δηλαδή που δεν γνώριζε πως συχνά καταπατούνται. Έτσι και εμείς λοιπόν αντιμετωπίζουμε αυτές τις τάσεις ενημερώνοντας τους ανθρώπους για να μην βρίσκονται στην άγνοια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Line 2 Copy 4 circle2
circle2

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Επιλογές Cookies